Auralifters
Kortom, er zijn vele redenen waarom de ziel van een mens na zijn fysieke dood, liever hier op Aarde blijft. Soms liften entiteiten mee in het energieveld van een levend mens. We spreken dan van auralifters.

Autalifters zijn vaak wanhopig, verdrietig, angstig of boos omdat ze niet weten waar ze heen kunnen. Sommige zielen weten namelijk niet dat ze geen fysiek lichaam meer hebben en denken nog steeds dat ze op Aarde leven. Ze doen ‘gewoon’ hun dagelijkse dingen, beseffen wel dat er iets mis is maar weten niet precies wat. Ze leven in een schemergebied en voelen zich vaak eenzaam en alleen. Doordat ze niet verder kunnen naar gene zijde, is er voor hen geen andere mogelijkheid dan energie te zoeken bij iemand in de aura.
Via een zwakke plek in het energieveld komen ze binnen. Dit kan verschillende oorzaken hebben. We leven momenteel in een uitdagende tijd hier op Aarde waarin alles verandert. Relaties werken niet meer, men gaat scheiden, men is of wordt ziek, men heeft verdriet omdat er van alles om hen heen gebeurt en zo zijn er wel meer dingen om op te noemen waar we als mens niet vrolijk van worden. Juist dat zorgt voor zwakke plekken in je aura; je energiefrequentie wordt lager en entiteiten pakken hun kans.
Ook (jonge) kinderen kunnen last van auralifters hebben.
Zeker wanneer ze hooggevoelig zijn.
Enkele voorbeelden hoe iemand een auralifter kan oplopen:
Je bent op zo’n moment (even) niet goed ‘aanwezig’, waardoor deze ‘niet eigen’ energie gemakkelijk in je energieveld kan komen. Als je hooggevoelig bent en/of een zwak aura hebt, kan je een auralifter oplopen wanneer je je op een plek begeeft waar veel entiteiten ronddolen. Te denken valt aan een ziekenhuis, begraafplaats of mortuarium. Maar ook een groot warenhuis, een (super)markt, een uitgaansgelegenheid of een (groot) evenement zijn plekken waar je entiteiten kunt oppikken. Eigenlijk op alle plekken waar mensen (samen)komen zijn er ook entiteiten aanwezig.
Klachten t.g.v. een auralifter kunnen zijn:
Persoonlijke ervaring
Die ochtend fiets ik moe naar huis. De vrouwelijke energie is nog steeds aanwezig. Voelbaar als een ijskoude plek aan de zijkant van mijn rechter bovenbeen. Je mag nog even bij me zijn maar vóór aankomende nacht ga je weg, laat ik haar in mijn gedachten weten. Te moe om er nu direct iets aan te doen fiets ik stevig door. Op weg naar mijn warme uitnodigende bed.
Die nacht zit ik weer op kantoor achter de computer. Afgezien van de aanwezigheid van mijn collega voelt het kantoor verder leeg. Ik neem geen bewegingen in mijn ooghoeken waar. Geen koude windvlagen en koude plekken op mijn lichaam. In mijn hoofd voelt het helder en de rust is wedergekeerd in mijn energetisch systeem.”
Je kunt jezelf niet 100% beschermen tegen auralifters.
Door ‘het leven’ gebeurt het aanhaken soms gewoon.
Energievreters
Alles doen ze met hun energie en ze doen dat via de energie van de persoon waar ze bij zitten. Sommige mensen en vooral kinderen kunnen ze horen, want auralifters kunnen ook communiceren. Echter, over het algemeen willen ze liever niet opvallen en laten ze vaak niet merken dat ze in je energieveld zitten.
Maar…
Wanneer er één auralifter in je energetisch systeem komt, volgen er al gauw meer. Dit komt omdat er dan al zwakke plekken in het energieveld zijn, wat het aanhaken makkelijker maakt.
Net als onverwerkte emoties zijn entiteiten als magneten; ze trekken steeds meer van hetzelfde aan.
Vaak zijn er één of twee auralifters ‘dominant’ aanwezig. De rest parasiteert dan ‘geruisloos’ mee.
Vermoed je bij jezelf aanwezigheid van auralifters, overweeg een energetische check-up.

Overleden dierbaren
Mensen denken vaak onterecht te maken te hebben met een entiteit of auralifter, terwijl er een overleden dierbare zich kenbaar maakt. Echter, iemand die je dierbaar is voelt in de regel anders aan in de energie dan een ‘niet eigen’ energie. Namelijk liefdevol en vooral lichter.
Wanneer een overleden dierbare toch ‘zwaar’ aanvoelt in de energie kan het zijn dat je nog met (onverwerkte) emoties zit t.o.v. de persoon die overleden is. Maar het kan ook zijn dat de dierbare het aardse (nog) niet los kan laten, om dezelfde reden dat een entiteit dat niet kan.
Waar het dan om gaat is de emotie(s) van over en weer onder de loep te nemen en deze waar mogelijk te (h)erkennen. Alleen zo kan een dierbare rustig verder naar ‘het Licht’ en daarmee liefdevol bij je ‘aanwezig’ zijn.